Tuesday, December 16, 2008

words


Tagged by Che TEen :XD

1) bekas kekasih aku adalah
= handphone

2) aku sedang mendengar
= first luv

3) mungkin aku patut
= fikir ape yg ak mahu dlm hidup & act t0 achieve it

4) aku suka belajar
= sesuatu yg bru
= bljr m****k,, hee

5) sahabat baik aku adalah
= diri aku

6) aku tak paham
= knpa aku rs sunyi
= knp bio xska driku? mengapa? knp? hak

7) aku kehilangan
= kata-kata

8) ramai yg berkata
= ak nie garang

9) makna nama aku ialah
::AtikAh::
= yg pemurah
= yg berani

10) cinta tu adalah
= ssuatu yg ak x faham. 143? haks

11) di suatu tempat
= adik2 ak duk main PS2

12) aku akan cuba
= jd diri ak sndiri

13) makna SELAMANYA ialah
= forever

14) henpon aku
= duk bwh katil, hee

15) aku paling meluat
= bila org 2 menipu

16) bila aku bangun dr tidur
= ak akn tgk jam

17) party adalah
= happening

18) haiwan yg paling cute
= kucing & hamster

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
= when i was toddler

20) hari ini aku rasa sgt tension sbb
= ak malas nk study tahap tera, haks

21) mlm ini aku akan cuba
= tgk CSI:NY.. my favourite

22) aku btl2 inginkan
= keredhaan ALLAH
= kbhgian hidup di dunia & AKHIRAT
= 12 A1 SPM 2009

23) bila tgk muka kt cermin pg td
= nape muka ak plep jer ari nie?

24) shopping kompleks adalah
= tmpt yg plg myer0nokkan bila kt ader duit

25) makanan segera biasanya
= byk kal0ri & mgemukkan

26) ayat2 terakhir anda kata pd org
= pai3

27) nk pnjgkn tag ni?
= yup,, i'm b0ring t0 death XD

28) mata aku
= ader sepasang

29) aku nk tag
= insan bnama seseorg, haks

30) any last words?
= knapa smpai 30 jerk? XD
= so, nk tmbh 3 soalan

31) aku amat takut
= jd remaja 17 thn

32) aku ada
= harapan

33) ak rasa
= blog ak nie mboringkan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...