Thursday, September 24, 2009

raya

First of All, Amaravati, Gupta, Pallava, Pala, Cola [Atikah G Pusing PC]

Pertama

sebak di pagi hari. Ntahlaa. pagi2 sudah berjiwoo. Xper2, air mata syawal. Hee. Lepas g kubur n rumah sedara2 tdekat, terus balik rumah. dkat zohor da time tue. Xse la cite satu2, pnjang. Pastu, ramai plop hop mari. Petang tu gak, gi rumah nab ngan adek. Lucu weh sero. *da jnji xse cite kat sini* haa. Otw pulang, nampak org tu; bju ijau. Kagum. Hari ini, meme kenyang molep sero. Byk molep makanan masuk. Pakai baju hitam tahun nie. Gelap semacam jer. Meme Simple jer la. Tp xkesah laa.

Kedua
Ingat nk pi jalan2 ari nie. tp mlm tu sedara2 call nk datang. Cancel semuanya. ke dapoo la jdnya. Leteyh plop ari nie. Leteyh2 pun, makan tetap banyak. Petang tu sempat la g beraya. Masyuk2.. haha. Adek lak menghilang dengan kawan dia. Balik tu asyik duk poyo dengan duet raya nie. Hari ni jgk,fatin mai umah. kitaorg lunch skali. kawan sepermainan time kechik2. lawa sungguh yo loni. Teringat lak kitaorang men jual satay daun kat bawah pokok. Beli2, murah je, 2000 satu cucuk.

Ketiga
Umah aunty ade kenduri. suppose pagi2 lg pergi. Tp ak mengalami komplikasi yg sangat menyeksakan. Mula2 ak ok lagi. Tp makin lame makin ***. Tergulim2 aku ats katil. sian gilax kat stapie kena lenyek2 kat aku. Lepas rehat2 ckit, ak gagahi ugop ke umah nora. sbb da jnji etep. Sblm msuk lg, aku disekat oleh sepupu2 nora; diorg mit0p duet raya laa. hehe. Pastu asyik duk pegang kain aku. Bahaya2. Lepas 2 g umah mak su. Xmsk lg, kak nor ajak nek umah dio. Lawa siot rumah yo. pastu, abg wadi mari. aku pun nek keta g kat kenduri tuh. Dekat jah padahal. Duk la situ. Makan2. KEcek2. Cari mama? xjupo? Xmari lg ker? pelep. Pastu g umah mak su balik. Abg aku naek ats, trus tdo. Isk3. Aku habeskan masa kat bawah dgn makan sekut. tart sentiasa jd feveret aku. Lama gak la lepak situ smbil2 kecek nge mak su. Kak nor pn ade skali. Tgk kat langit, cam nk ujan je . so aku n kakak cpt2 btolak pulang. *drizzling* tp bez..

Keempat
Spptnya tamat suda laa tempoh berhari raya. tp nth laa, ak meme xde mood langsung nk pk psl homework. esp physic. sej lg bez dr phy.(ye ke?) Klu dulu, phy la feveret aku. tp skank, ntah laa. kepada kawan2, cukup2 laa raya tue. p la buat 0mwork. leh ak tiru nanti. haha. Family semua g beraya ntah ke mana. sorang2 je la kat rumah. Men game jer la. ngee~

Kelima
alone, lonely. ditinggalin. Men game~

nota kaki
1-Rasa epi sangat raya nie. hee.

2-Terima kasih kpd insan2 yg bagi duet raya. even sy tahu saya x tua, x besar, xdewasa tetapi saya masih muda, kecik dan kanak2. haha.

3-teringat lak shopping ari tue. Lepas 20 kedai, baru aku jumpa kasut raya. tu pun dua hari seelum raya. Baju lak, even XS pn xpade weh. teringin nk shopping lagi. Eh, jom shopping..

4-pesan senior: kure sikit main: main buleh jugok :tp kure sikit.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...