Sunday, September 13, 2009

aku

smkin hari ak semakin lagho
lagh0 dgn khidupan duniawi

terlampau b
yk nikmat yg Allah kurniakan pd ak
tp ak msih merungut
aku xprnah fkirkan yg ak sudah ckup bertuah bbnding org lain
mgkin juga ak belajar hanya kerana SPM.
dan aku xpernah hargai peluang yg ada depan mata ak



ramadhan is goind to end so0n.
aku tak tahu sama ada aku masih smpt b
ertemu dgn nya thn hdpn..

Aku harap ak dapat mentransformkan diri ak ke arah yg lbih baik
ak xnak jd manusia yg celaka.
yg mana hari ini l
bih buruk dr hari smalam.


trial Xm: ak jangka ak fail +math. bila dpt result,
ak dapat B4. Terima kasih , ya Allah. ak harap ak tak akan putus asa. dan juga aku harap ak takkan sia siakan stp apa yg ak dapat. Doakan aku untuk SPM. Doakan juga ak istiqamah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...